loading...
Abzar-Web | ابزار وب دات ای ار
آخرین ارسال های انجمن
ADMIN بازدید : 3500 1392/10/28 نظرات (12)

http://up.abzar-web.ir/up/abzar-web1/Post-Center/1392/Dey/28/Tool_Create_Code_ProgressBar.png

سلام

در این مطلب برای شما ابزاری را اماده کردم که با اون می تونید به راحتی و بدون داشتن دانش کدنویسی به راحتی یک کد را تولید و استفاده کنید

این ابزار به شما کمک می کند تا برای پروژه های در حال ساخت خود یک زمان بندی بگذارید و درصد پیشفرت پروژه تا زمان اتمام را نشان بدهد...

خوش آمدگویی ...به ابزار وب خوش امدید. امیدواریم لحظات خوبی را سپری کنید
اخطار ...کپی برداری از مطالب ممنوع است و پیگرد قانونی دارد
هشدار ...برای استفاده از تمامی بخش های سایت باید عضو باشید
ارتباط با ما ...برای ارتباط با ما میتوانید از منوی بالای سایت استفاده کنید
براي نمايش ادامه اين مطلب بايد عضو شويد !
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد

اگر قبلا ثبت نام کرديد ميتوانيد از فرم زير وارد شويد و مطلب رو مشاهده نماييد !
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط د در تاریخ 1394/06/02 و 21:41 دقیقه ارسال شده است

دمت گرم.
پاسخ : قابل شما رو نداشت

این نظر توسط alint در تاریخ 1394/03/05 و 16:45 دقیقه ارسال شده است

سلام
ممنونم برای کد جالبتون
این کد در سایت ما اجرا میشه، ولی متاسفانه سایت که رفرش میشه ارور میده و باید دوباره رفرش بشه تا کد رو نشون بده. (یعنی یه بار نشون میده، یه بار نشون نمیده، یه بار نشون میده، یه بار نشون نمیده)
اینم آدرس سایت ما:

(حذف شد )
لطفا یه نگاه بندازید.
پاسخ : سلام برسی کردم بعد از رفرش نشون نداد یعنی بار اول نشون داد ولی بار دوم نه.بعد من خودم کد رو تست کردم روی چند قالب مختلف یا کد رو دستکاری کردین یا با قالب شما مشکل داره این کد

این نظر توسط aida در تاریخ 1393/12/21 و 14:38 دقیقه ارسال شده است

ببخشید من دیدم که در بعضی وبلاگ ها دور منو هاشون یک نوار رنگی هست اگه کد اون رو بزارید ممنون میشم
پاسخ : نمونه بدین؟

این نظر توسط سلام در تاریخ 1393/11/07 و 14:26 دقیقه ارسال شده است

سلام من خیلی خیلی خیلی خیلی دنبال این ابزار بودم که همین جوری زدم یهو سایت شما آمد از اونی که در فکر من هم بود خیلی خیلی خیلی بهتره
اجرتان با امام زمان
پاسخ : ممنون

این نظر توسط abbas در تاریخ 1393/11/05 و 18:12 دقیقه ارسال شده است

سلام عالی بود فقط یه خواهش دارم ساخت کد بارشی حباب رو بهم یاد می دیدید

منتظر پاسختان هستم
پاسخ : فعلا که کسی نیست به سایت رسیدگی بکنه اگه شروع کردیم به اپدیت چشم اونم میزاریم

این نظر توسط سلام در تاریخ 1393/10/10 و 15:05 دقیقه ارسال شده است

سلام من برای اولین بار به وبتون آمدم من خیلی خیلی خیلی دنبال این ابزار بودم که سایت شمارا ساختم همون چیزی که خواستم بود ممنون ممنون ممنون ممنون ممنون ممنون ممنون ممنون ممنون ممنون ممنون ممنون ممنون ممنون ممنون ممنون ممنون ممنون ممنون لینکم کنید لطفاً

این نظر توسط mostafa در تاریخ 1393/04/25 و 23:52 دقیقه ارسال شده است

ابزار جالبی خوشم اومد
کپی بکنمشکلکشکلکشکلک
به سایت منم سر بزنید
----------------

این نظر توسط مصطفی قنبری در تاریخ 1393/03/17 و 22:28 دقیقه ارسال شده است

اشکال نداره بنرتون رو بزارم
ولی اون کپی رایت ها رو حذف کنم
پاسخ : موردی نداره

این نظر توسط حاجی در تاریخ 1392/10/29 و 18:07 دقیقه ارسال شده است

خوبه ولی میتونست از این بهتر هم بشه شکلکشکلک
پاسخ : ممنون حاجی

این نظر توسط god-of-dance در تاریخ 1392/10/28 و 23:27 دقیقه ارسال شده است

بسیار عالیشکلک
پاسخ : شکلک


کد امنیتی رفرش
1 2 صفحه بعد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    پیوندهای روزانه
    تبلیغات
    آمار سایت
  • کل مطالب : 349
  • کل نظرات : 1031
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 10314
  • آی پی امروز : 51
  • آی پی دیروز : 56
  • بازدید امروز : 89
  • باردید دیروز : 98
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 878
  • بازدید ماه : 2,460
  • بازدید سال : 34,831
  • بازدید کلی : 3,269,673
  • ساخت انواع ربات تبچی و ضد لینک